27 Aralık 2007 Perşembe

ARADA BİR

KIYAMAM, AĞLAMA
KARALARI BAĞLAMA
GEÇER BU DA GEÇER
UMUDUNA DARILMA

İNSANIZ, ARADA BİR
DENGEMİZ ŞAŞABİLİR
AKIL BAŞA DÖNÜNCE
YİNE SEVGİYE EĞİLİR

ARADA Bİ BEN DE
KADERE KÜSÜYORUM
ESİP SAVURUP
MANGALDA KÜL BIRAKMIYORUM

ARADA Bİ BİLE BİLE
AŞKI ÜZÜYORUM
YENİLİYORUM KENDİME
KABUL EDİYORUM

YANIYORUM DOSTLAR
ŞU SIRALAR EFKARIM VAR
İÇİMDE MAHZUN ŞİMDİ
HÜZÜNLÜ, ACILI ŞARKILAR

BİR DAMLAYIM OKYANUSUNDA
KUM TANESİYİM KIYINDA
UNUTMA Kİ BU GÖNÜL
DİVANEN ASLINDA

İNSANIZ, ARADA BİR
DENGEMİZ ŞAŞABİLİR
AKIL BAŞA DÖNÜNCE
YİNE SEVGİYE EĞİLİR

SÖZ - MÜZİK : TARKAN

Tarkan'ın Kaleminden Arada Bir:
ARADA BİR, bir özeleştiri şarkısıdır. İkili ilişkilerde oynanan oyunlarda kendime yenik düşebildiğimi anlattığım ve itiraf ettiğim bir şarkıdır. İnsan en önce kendinden yanadır hep. Bencil ve önyargılıdır, kendini haklı gösterme uğruna. Ama akıl başa dönünce farkına varır yaptığı haksızlığın ve içi sızlar. Ve işte o anki farkındalıkla yazdığım bir şarkıdır ARADA BİR... (Yeni Aktüel, 131. sayı)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkıların bir harika . çok severek dinliyoruz çocuklarımla.şarkıalarının sözlerini ve müzüğini senin yaptığına inanamıyorum

Adsız dedi ki...

inanamıomusun...osaman sen tarkanı yeni dinliosunn olsun oda güsell:)
walla bende arada bi bende kadere küsüorummmm...:)yonja daki profil şarkımmmm:)muckkkk

Adsız dedi ki...

tarkan seni seviyorum. yazılık tarkan'ı da çok sedim. sana yaptığın herşey yakışıyor.seni seviyorum

Adsız dedi ki...

ben tarkanı küçüklüümden beri dnliorum... metamorfoz albümündeki pare pare ve arada 1 şarkıları çokk güsel olmuş... hayatta başarılarrr...

Adsız dedi ki...

seni ereğli ye davet ediyoruzzz
bizi kırma ve geeeeeeel seni ve şarkılarını çok beğenerek izliyoyoruz

Adsız dedi ki...

YA KİM NE DERSE DESİN TARKAN GERÇEK BİR SANATÇI

Adsız dedi ki...

SİZ SALAKMISINIZ YOK TARKANA AŞIĞIM YOK SENİ SEVİYORUM ONUN BİZDEN FARKI YOK ODA İNSAN.

Adsız dedi ki...

TARKANDA İNSAN YOK AŞIĞIM YOK SEVİYORUM SİZ SALKMISINIZ

Adsız dedi ki...

Tarkan izindeyimm Keder Olsa gerek ama tarkan sana cok benziyorum sesim gözlerim yuzum turizim işindeyim herkez tarkan die cagırıyolar beni söze gerek yok harikasınnn