27 Aralık 2007 Perşembe

İSTANBUL AĞLIYOR

SEN GİDELİ BURALARDAN
YOLUNU GÖZLEMEKTEYİM
İSTANBUL AĞLIYOR
YASTAYIM SEVGİLİM

HALA SENİNİM, DELİNİM
BIRAKTIĞIN GİBİYİM
ÇIKMAZ SOKAKLARINDA KAYIP
DERBEDER HALDEYİM

SEN GİDELİ BU AŞKTAN
KALBİMLE HARPTEYİM
YOKLUĞUN ÖLÜMDEN BETER
BUZ TUTTU YÜREĞİM

HALA SENİNİM, DELİNİM
BIRAKTIĞIN GİBİYİM
ÇIKMAZ SOKAKLARINDA KAYIP
DERBEDER HALDEYİM

RÜZGAR OL ES PÜFÜR PÜFÜR
YAĞMUR OL DA BUL BENİ
GECELERİ RÜYALARIMA GİR
ÖPÜP OKŞA, SEV BENİ

SEN GİDELİ BU ŞEHİRDEN
ÖTMEZ OLDU BÜLBÜLLER
DOĞMADI GÜNEŞİM BATALI
AÇMAZ OLDU GÜLLER

HALA SENİNİM, DELİNİM
BIRAKTIĞIN GİBİYİM
ÇIKMAZ SOKAKLARINDA KAYIP
DERBEDER HALDEYİM

UNUTMADIM, UNUTAMADIM
DİNMEDİ FIRTINAM İÇİMDE
BAŞUCUMDAKİ RESMİN
DURUYOR AYNI YERİNDE

HALA SENİNİM, DELİNİM
BIRAKTIĞIN GİBİYİM
ÇIKMAZ SOKAKLARINDA KAYIP
DERBEDER HALDEYİM

RÜZGAR OL ES PÜFÜR PÜFÜR
YAĞMUR OL DA BUL BENİ
GECELERİ RÜYALARIMA GİR
ÖPÜP OKŞA, SEV BENİ

SÖZ - MÜZİK : TARKAN

Tarkan'ın Kaleminden İstanbul Ağlıyor:
Benim bu şarkıyı yazmamdaki vesile, kendi ilişkimde yaşadığım geçici bir tatsızlık ve ayrılık dönemidir. Ancak daha sonra ayrılık acısı çekenler ve terk edilenler için genel bir duyguya uyarladım bu şarkıyı. Çoğumuzun yaşadığı ya da yaşamış olduğu duygudur ayrılık ve acıların en yaralayıcısıdır. Bu şarkıyla böyle hissedenlere teselli olmak ve yalnız olmadıklarını bilmelerini istedim.. (Yeni Aktüel, 131. sayı)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

şuan sewgilim askerdee tarkan ve senin hayranın..albumunun cıktıgıı 27aralık cıkma ay dönümümüzdü:)tlf da konuştumuzda söleyince o gün cıktıgını ok şaşırdı cünkii ciddi cok sewioruz sesini,yorumunu,duruşunu,bestelerini,dansını:)ara sıra dans ettımızde taklıdını yapmıoda dıılızz:)sarkılarını cep tel.atıp dınlettimm askerde...hergün bi şarkını dinletiorumm:)askere giderken 1ay önce bana sabret sabret inci tanem bekle beni diooduuu ve ben ona şimdi istanbul aglıyor yastayım sewgilim diorum:)sen nsl bı ınsansın yaaaa bu nsll şarkıı valla helal olsun:)

occar dedi ki...

şarkı çok güzel dinlemeye doyulmuyor tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bade su bu şarkıya bayılıyor henüz daha 4 aylık olmasına rağmen istanbul ağlıyor sarkısıma klip bekliyorummmmm 33

Adsız dedi ki...

MERYEM ALİYİ ÇOOK SEVİYOR

Adsız dedi ki...

çok güzel bir albüm ama eski şarkıları daha başka bunu kabul etmek lazım.nerede inci tanem,dön bebeğim ah ah nerede şımarık falan neyse yinede megastar sensin bunu bil!seni seviyorum tarkan!ama kardeşim gibi:):)

Adsız dedi ki...

Evet gerçekten emek verilmiş güzel bir albüm...
Olması gerektiği gibi..Ama 1 şey var ki ;nedense hep eskileri özlüyoruzz....Eski duyguları eski aşkları eski sarkıları..Tarkan senınde o eski şarkılarını cok özlüyoruz...Ama bu istanbul aglıyorrr bambaşka guzell..tıpkı O eski muhteşem sarkıların gibi......
Teşekkürler bize boyle guzel sarkılar dinlettııgn için Tarkan...
MEsut. mebis@mynet.com

Adsız dedi ki...

ya bnce cok ama çok guzel bı album olmus km demıs tarkanın bu album kotu dıe ozellıkle dedıkodu parçası super bnce we ıstanbul ağlıyor kmse snn elıne su dokemez senı çok sewıorm....basarılar

Adsız dedi ki...

Siz ne kadar muhteşem bir insansınız.Bence doğa üstü bir canlısınız.Allah nazarlardan saklasın.Sizi 70 yaşındaki annemde çok seviyor:))

Sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

(KadeR & SezeR)aŞQooM BeN^M SeNii Çoooo..K SeViioM SeN BiiTaNesiiN (L)

Adsız dedi ki...

onu cok sewiodum halada cok sewiorum.. 3-4 ay önce talihsiz bir olaydan dolayı ayrıldık ...bu salklıgı bn yaptım hala onu cok sewiorum.. o suan istanbulda bn ise bursada napım elimde deil onu cok sewiorum ..keske oda bunu okusa ondan cok özür diledigmi görse....onada sewdigmi söliyemiorum cnkü korkuorum.. utanıorum ..kendime kzıorum ...ama onu hc unutmıcam..hergün bi kat daha sewicem..İREM seni cok sewiorum.. bu sarkıyı dinlerken bunu okumanı isterdim...