27 Aralık 2007 Perşembe

VAY ANAM VAY

SORMA
DERDİN DEDİR DİYE SORMA
GEL GÖR, HALİMİ GÖR DE ANLA


AZAR AZAR İÇİM
YANAR DURUR O BİÇİM
ÖL DESE ÖLÜRÜM ONUN İÇİN

ÇOK SEVİYORUM HEM DE ÇOK
TAM KALBİME GELDİ OK
DELİSİYİM O CANINA YANDIĞIMIN
VURGUNUYUM HABERİ YOK

VAY ANAM VAY HALİME!
VAY ANAM VAY!
DİŞİ ELİ YAKAR İÇİ BENİ
DİLE KOLAY

SÖNDÜ HAVAM FİYAKAM
MENZİLİNE GİRELİ
ŞİMDİ SABAHI ZOR EDİYORUM GECELERİ

AZAR AZAR İÇİM
YANAR DURDUR O BİÇİM
ÖL DESE ÖLÜRÜM ONUN İÇİN

ÇOK SEVİYORUM HEM DE ÇOK
TAM KALBİME GELDİ OK
DELİSİYİM O CANINA YANDIĞIMIN
VURGUNUYUM HABERİ YOK

YOK DERDİME ÇARE YOK
TAM KALBİME GELDİ OK
KÖLESİYİM O CANINA YANDIĞIMIN
VURGUNUYUM, HABERİ YOK

VAY ANAM VAY HALİME!
VAY ANAM VAY!

SÖZ : TARKAN
MÜZİK : TARKAN / OZAN ÇOLAKOĞLU

Tarkan'ın Kaleminden Vay Anam Vay:
Albümdeki başka bir şarkının prodüksiyonu ile ilgilenirken, birdenbire o şarkıya ara verip yeni bir şarkı yazmak geldi içimden... Bir iki saat içinde VAY ANAM VAY'ın bestesi hazırdı bile. Ozan'la birbirimize bakakaldık. O an içimdeki sesi dinlemeseydim belki de bu şarkı var olmayacaktı. Albüm için bu an çok önemli çünkü VAY ANAM VAY, METAMORFOZ'un kaderini, rotasını değiştiren şarkıdır. Yenilikçi ve farklı yapısıyla bu albümün METAMORFOZ'una neden olan şarkıdır. Bu şarkıdan sonra tüm repertuar gözden geçirildi; bu yenilikçi tavra uymayan tüm şarkılar albümden çıkarıldı ve albüm bugünkü halini aldı. (Yeni Aktüel, 131. sayı)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

tarkan senı cok sevıyorum ben 14 yasındayım ama sesım cok guzeldor herkes begenıyorbana bır sarkı yaparmısın

Adsız dedi ki...

benım adım buse 14 yasınadyım ıstanbul kadıkoyde oturuyorum bana bır sarkı sozu yazmanı ızstıyorum sana asıgım senı cpk sevıyorum senıde cok gormek ıstıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm senınle duet yapmak ıstıyorum bunun cevabını ıstıyom

Adsız dedi ki...

SLM Tarkancigim,nbr ya??
senin sarkilarina hastayim ayrica sanada =)
Son albümün süper olmus! Tebrikler ;)
Seni viyanaya bekliyoruz, lütfen bi konsere gel!
Saygilarimla TATLIBELA

Adsız dedi ki...

geri yazarsan sevinirim msn adresim
cicekkiz_1@hotmail.com
Tatlibela

Adsız dedi ki...

bebeimmmm tarkanımm:D bu şarkın biraz brıthneynın taxi parcasının melodısıne benzemışşşş...ama senıın yorumunu ewdıım ıjın sölediinn her şarkıya bayılıorummm....sen başkasın:)

Adsız dedi ki...

yaa tarkan 11 yaşındayım senin hayranınım seni görmek seninle konşmak bir kere öpmek istiyorummmmmmmmmmmmmm bunun cevabını istiyorum

Adsız dedi ki...

tarkan senin hayranınım şarkılarını çok beğendim konserini sabırsızlıkla bekliyorum ne zaman yazarmısın:D

Adsız dedi ki...

tarkan çok güzel şarkılar yazıyorsun seni tebrik ediyorum buraya gelmeni sabırsızlıkla bekliiyom

Adsız dedi ki...

tarkan seni seviyorum

cigaraci dedi ki...

tarkan merhaba bende şarkı sözü yazıyorum bu msj sana ulaşırmı bilmem ama bu şarkının sözlerinden sonra vay anam vay başlığını haketmiyordu. neyse uzatmıycam bundan çok daha iyi sözler var elimde. ilgilenirsen bende sende seviniriz . diye düşünüyorum.